TERVETULOA

Maalais näkökulmaa kaupunkilaisten sekaan. Poikkeaako elämämme niin radikaalisti kaupunkien sykkeestä?
Lapsiperheen elämää parhaimmillaan ja pahimmillaan.
Mitähän sitä tänään söis? Mitähän pukis päälleen?
Elämän suuria perus kysymyksiä - tosissaan pilke silmäkulmassa.
Ilonpisaroita, huolen häiviä, suuria saavutuksia, hienoisia riman alituksia ; arkea , sitä parasta itteään.

tiistai 7. tammikuuta 2014

Asiat johtaa toiseen

Olen alettanut.
Meillä ei ole koskaan ollut ebben vaatteita.
Monesti olen katsellut ja tykännyt niiden simppelistä ulkonäöstä.
Nyt kun ebbe kaupassa oli lähes kaikki puoleen hintaan tilasin triolle testikäyttöön.


Niilolle,


Nooalle


ja Apolle.
Hitaana syttymään inhosin joskus noita pikku taskuja ja perussinistä,
mutta nyt ihastunut niihin molempiin:)
Ihania ja raikkaita pojan vaatteita!!!

Olohuoneeseen tilasin Hobby Hallista maton.


Riittävän yksinkertainen ja ei niin arka värinen.
Huomatkaa mun stailaus;
sohvatyynyt ja säkkituoli on paikallaan,
yleensä ympäri olkkaria, kun Niilo harrastaa parkouria.
Ja mun vanha ja ruma arkkupöytäni,
joka aina vaan pitää värinsä (?) ja paikkansa olkkarissa,
ollen viimeiset 13 vuotta täynnä duploja...
viisi vuotta sitten laitettiin siihen pyörät ja vanha palvelija sai sillon jatko aikaa...

Ja koska mä nyt kuvasin olkkaria ja on tulossa talvi♥ (rukouksiini on siis vastattu,
kieltäydyin tänään aamupäivällä lähtemästä ulos,
kun ihan oikeesti toi mudassa rämpiminen vetää mun pinnan jo aikas kireelle...)
niin esittelen teille pipotehtaani.

Tarkistin, ettei sohva oikeasti ole likainen vaikka näyttääkin siltä...

Muut tuijottaa telkkaria tai pelaa lautapelejä (jäivät jouluna koukkuun)
niin mä istun risti istunnassa mun mummo sohvalla ja virkkaan pipoja.



Tässä eilis illan tuotokset Aapolle.
Ännät eivät voi kutinan takia pitää mitään missä villaa,
Eppu ja isi ei tykkää "mistään padoista",
Milla haluaa vain lörppää,
mä en muuten vaan osaa pitää niin näitä tulee sitten sille joka ei vielä osaa puolustautua:)
Toi malli on kyllä yli hyvä;
ei valu silmille ja on kypärähatun kanssa hyvin suojaava.

Vettä sataa ja ihan harmaata,
tää lähtee nyt kuitenkin rämpimään tonne mutaan:(
Lapset hyppii pitkin seiniä ja hevoset oottaa heiniä.

Kyllä tätä nyt pari päivää kestää, kun tietää että valuut saadaan tehtyä ja tippadaiaaa...
TALVI TULEE SITTENKIN♥

2 kommenttia:

  1. Se sun keltainen virkkuusi joka matkasi meille, se on tämän sesongin käytetyin päähine. Meijän vitosluokkalinen ei mitään muuta pipoa suostu edes ajattelemaan.

    Ihan hirveesti vielä kiitoksia ♥

    VastaaPoista
  2. Noi ebbet on ihania! Ja pipot, meilläkin tiheesti käytetyt "mummon tekemät häntähatut"!♥

    VastaaPoista

Rakastan kommenttejasi - kiitos!