TERVETULOA

Maalais näkökulmaa kaupunkilaisten sekaan. Poikkeaako elämämme niin radikaalisti kaupunkien sykkeestä?
Lapsiperheen elämää parhaimmillaan ja pahimmillaan.
Mitähän sitä tänään söis? Mitähän pukis päälleen?
Elämän suuria perus kysymyksiä - tosissaan pilke silmäkulmassa.
Ilonpisaroita, huolen häiviä, suuria saavutuksia, hienoisia riman alituksia ; arkea , sitä parasta itteään.

maanantai 19. elokuuta 2013

"Onks mun tukka hyvin?"


Sateinen aamu.
Vähän tylsää.

Mä oon just se äiti,
joka on sitä mieltä,
että pojilla on lyhyet hiukset.
Mutta, myös vanhan ajan uskomus, että hiuksia ei saa leikata ennen kahta ikävuotta
on mulla tiukassa.

Joulukuussa pitäis kutrit katkoa...

entäs jos mä en raskikkaan?
Kukas se aina sanoi, että mun poika ei oo pitkätukka...

Asiat muuttuu-
jos musta ei ookkaan enää ihan mustaa ja valkonen ihan vitivalkosta...

4 kommenttia:

  1. Mä naksasinpoikien tukat ja heti tuli katumus...oli ne vaan kivat seventy`s hikset heillä...ei muuta kun kasvattamaan...eli neuvo...ÄLÄ LEIKKAA!!!! Aapo on just söpö noin...jos ihan pakko vähän naksia niin ihan vähän vain nin et tule sellainen siisti olemus you know...

    VastaaPoista
  2. Ihanat hiukset! Meilläkin on aiemmin parin vuoden iässä korkkiruuvit leikattu pojilta, kun tarpeeksi monta tyttö-kommenttia on tuntemattomilta tullut! :D
    Nyt en tiedä raaskinko viimeisen hiuksia leikata vielä 2-vuotiaana... tuskin! ;)

    VastaaPoista
  3. Anna kasvaa vaan, on niin syötävän söpö kutreineen! Jos kuitenkin leikkaat, niin pikkusen vaan. Sellainen jalkapalloilijan polkka vois sopia tosi hyvin pojallenne.

    VastaaPoista
  4. Voipi olla, että mulla on vielä joulun jälkeenkin hevitukkainen pikku mies. Asia (hiusten leikkaus)askarruttaa jo nyt, koska meillä on kaikilla muilla lapsilla ollut piikkisuorat hiukset:)niin nää Kiharat tuntuu niin eksoottisilta:)

    VastaaPoista

Rakastan kommenttejasi - kiitos!