TERVETULOA

Maalais näkökulmaa kaupunkilaisten sekaan. Poikkeaako elämämme niin radikaalisti kaupunkien sykkeestä?
Lapsiperheen elämää parhaimmillaan ja pahimmillaan.
Mitähän sitä tänään söis? Mitähän pukis päälleen?
Elämän suuria perus kysymyksiä - tosissaan pilke silmäkulmassa.
Ilonpisaroita, huolen häiviä, suuria saavutuksia, hienoisia riman alituksia ; arkea , sitä parasta itteään.

perjantai 15. helmikuuta 2013

Perheravintola(ko)

Eräs hampurilaisketju on palkittu asiakasystävällisestä palvelustaan ja mainostaa olevansa PERHEravintola.

Tapahtui eilen Lahden Karisman toimipisteessä.

Eräs nimeltä mainitsematon perhe meni shoppailun välissä hampurilaisketjun perheravintolaan.
Poika (lähes 6v) otti lastenaterian jäätelöllä.
Hampurilaisen tykötarpeineen syötyään ottaa vohvelin käteensä ja menee hakemaan jäätelöä.
Matkalla sattuu vahinko, lapsi kaatuaa ja TYHJÄ vohveli hajoaa suureksi harmiksi maahan.
Äiti lähtee harmistuneen pojan kanssa kassalle,
selittää tapahtuman ja pyytää ateriaan kuuluvaa jäätelöä.
"Ette saa" sanoo kassa.
Siis mitä????
"Minäkö tuon rikoin?" Kysyy vuoropäällikkö.
Tässä vaiheessa selitämme vielä tarinan uudelleen ateriaan kuuluvasta jäätelöstä ja hajonneesta vohvelista.
"Minäkö rikoin? En todellakaan! Koska vahinko on itseaiheuttamanne eikä ketjun, niin saatte jäätelön kunhan maksatte sen uudestaan"
Tässä vaiheessa äiti alkaa tuohtumaan,
eli rikkoutunut vohveli estää meitä saamasta maksamaamme jäätelöä!
Äiti marssii tuohtuneena pojan kanssa pöytään ja kertoo asian isälle.
Isä pyytää(?) kassaa laskemaan pojalle kuuluvan jäätelön tarjottimelle tai vaikka paperille kunhan SE jäätelö vaan lapselle tulee...
Pitkin hampain jäätelö valuu PAHVIMUKIIN,
joka ei äidin ehdottamana käynyt ilman lisämaksua.
Ja ohjeistukseksi vuoropäällikkö neuvoo tutustumaan kyseisen ketjun nettisivustoon ennen kun seuraavan kerran asioimme kyseisessä ketjussa.

Siis kyse on periaatteesta, rikkoutuneesta TYHJÄSTÄ VOHVELISTA, maksetusta jäätelöstä,
mutta ennenkaikkea ASIAKASPALVELUSTA.

Annoin tutustumillani nettisivuilla asiallisen palautteen ja päätin muuten,
että en ihan heti asioi näissä Suomen PARHAAN ASIAKASPALVELUN omaavissa puljuissa.

5 kommenttia:

  1. Uskomatonta! Ei tainnut olla asiakaspalveluammatti ihan oikea valinta kyseiselle henkilölle, enpä nimittäin usko, että säännöistä kielletään maalaisjärki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiallinen ja tiukka nuori vuoropäällikkö, luulisin että lapseton;D

      Poista
  2. Onpas huonoa palvelua! Kaukana Suomen parhaasta asiakaspalvelusta.

    Me haemme välillä lähimmältä Mäkkäriltä ruokaa autokaistalta kotiin, heidän helmasyntinsä on se, että valitettavan usein tilauksesta puuttuu joku maksettu tuote. Onneksi ei ole ollut lasten tilaus - minulla elämä jatkuu itkutta vaikka joku mättö jäisikin väliin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei mullekkaan tekis pahaa jos parit jädet jäis syömättä;D Oikeesti ihan naurettava juttu yhdestä vohvelista, mutta asiat vois hoitaa eri tavalla ja periaate on mustavalkoisella ihmisellä tärkeä;)

      Poista
  3. Ei oo todellista!!! Ihan oikeesti, terveen maalaisjärjen käyytö on ihan suositeltavaa. Myös virkaintoisella vuoropäälliköllä.

    Oikeestiko kyseisen firman periaate on, että ei tipu jäätelöä jos tötterö vahingossa rikkoutuu?? Pakko tutustua minunkn ko firman nettisivuihin...

    VastaaPoista

Rakastan kommenttejasi - kiitos!